Bazen böyle olur. Geldiğiniz yer ne yapmanız gerektiğini söyler. Karşı çıkamazsınız. Yol bittiyse yolculuk da biter.
Kitap okumanın güzel yanı buydu; kendi düşüncelerinde değil, başkalarının düşüncelerinde geziniyordun.
Derim ki kendi kendime, mezar taşı bile ölüme yetişmiyorsa yaptıklarının kıymetinin anlaşılması zaman alacak.
Yazı varsa aşk, harflerin içinde mahpus olmuş duygudur.
İyi olmak için gayret göstermediğim gibi kötü olmak için de sebep göremiyorum. Sadece yaşıyorum.