"Bilirsiniz, insanlar doğar, ölür ve sonra büyür.
"Tebii onca iş güç arasında insanın başkalarına ayıracak vakit bulamamasının ne kadar doğal olduğundan..."
"Allah'ın belası.
"Allah'ın belası.
"Neyse ki hayatta en çok orman kanununa saygı duyan güzel insanlardır hepsi.
"Kafama koyduğum her şeyi yapardım ben.
İnsanlık için küçük, ama benim için büyük bir felaketti bu.
İnsanlık için küçük, ama benim için büyük bir felaketti bu.
"Aşk, imkansız birini sevmek değil, sevginin imkansızlığına inanmaktır belki de.
"Beş yaşında bir çocuğun dünyasında savaşlar, bilyelerden daha ağır basmaya başladığında, çocukluk bitmiş, geriye sadece boyu kısa bir yetişkin kalmıştır.
"İnsan bazen kendinden o kadar çok uzağa gider ki, geri dönüş yolu ancak bir başkasının felaketinden geçer.
Kendi sesimin yabancısıydım artık.
Adalet, sadece güçlülerin uykusunu bölmeyen bir masaldır.
"Bizim gibi uykusuzlar içinse sadece daha fazla karanlık demektir.
"Bizim gibi uykusuzlar içinse sadece daha fazla karanlık demektir.
Hatıralar, insanın sırtında taşıdığı, zamanla ağırlaşan ama asla yere bırakamadığı o görünmez tabutlardır.