Düzenli görünen bir çok şey öyle değil mi..💔
Her şey düzenli gibiydi, ama o düzen bir aldatmacaydı.
Her şey düzenli gibiydi, ama o düzen bir aldatmacaydı.
Zaman, iyileştirici bir merhem gibiydi, her geçen gün biraz daha iyileştiriyordu onu,yaralarını sarıyor, ruhunu onarıyordu.
Bir kez daha anladık ki insan insanın zehrini alır. Ama onu zehirleyenler de insandı; başka insanlardı, soğuk, uzak ,acımasız insanlar .O zaman belki de doğru olan şuydu: seven insanlar birbirini zehrini alır, birbirine şifa olur ,birbirini kurtarır. Böylesi daha gerçek daha insaniydi.