Delirmenin insanı yaşattığı söylenir, en azından bilinç kaybolduğu için daha az acı çekilir, ölü gibi uyunur.
İnsanların hepsi belirsiz bir süre için ertelenen ölüm cezasına mahkûmdür.
- Baban olmamı ister misin?
Kızım kafasını çevirdi.
-Hayır, benim babam daha yakışıklıydı...
Kızım kafasını çevirdi.
-Hayır, benim babam daha yakışıklıydı...
Daha bana bir şey söylemediği halde, nasıl oluyor da aklımı ve yüreğimi etkileyebiliyor?