Bir daha gelmemek üzere çekip gitmişti her şey.
Öyle utanıyorum ki, gözlerinin içine bakamam…
Çünkü içimdeki ağrıyı bir tek ben hissediyorum...
Beni hiç düşünmeyeni ben niye düşüneyim?
Başkalarını çok fazla düşünen bir kimse kendisini unutur.
Doğrusu âşık olmanın çok tatlı bir şey olduğunu düşünürüm daima.