Eskiden Türkler, "Seni seviyorum," demezmiş. "Senin gülüşün bana Ötüken," dermiş. Ve bu cümle bir Türk kızına söylenecek en güzel iltifatlardan biriydi.
Siz hiç ateş böceği gördünüz mü?
Belki de siz hiç ateş böceği görmemişsinizdir.
Çünkü görenler ateş böceği olmak ister.
Tagore'nin dediği gibi...
"Ne çıkar ateş böceği sansalar bizi?
Belki de siz hiç ateş böceği görmemişsinizdir.
Çünkü görenler ateş böceği olmak ister.
Tagore'nin dediği gibi...
"Ne çıkar ateş böceği sansalar bizi?
Vaktin olsa bile ecele koştuysan sabahı göremezsin.
Bir kibrit yak. Geçmişini kül etsin, yarına da ışık olsun.