Parmağını kestiğinde, içi mikropla dolduğunda yara şişer ve acır. İşte o şişlik vücudunun mikroplara karşı savaşıdır, hissedilen acı da verilen mücadeledir. Hangisi kazanacak bilemezsin ama yara ilk savaş yeridir. Eğer ilk raundu hücreler kaybederse, mikroplar her yere yayılır, mücadele kolda devam eder. Mac, işte, grevler de bu yaralar gibidir. İnsanların içine bir şeyler girmiştir, hafif ateşlenmişlerdir, bu da yetmezmiş gibi lenf bezleri hızla büyümektedir. Neler olacağını görmek istiyorum, işte bu yüzden yaranın içine giriyorum.