...her anın değerini bilerek yaşamak olanaksızmış. Nedense olanaksız... (S.90)
Öyle ya, yaşamda ana baba olmak hedefinden önemli, kutsal ne olabilir. Ailesinden daha sıkı neye sarılabilir insan? (S.32)
...ama insanların bazı kötü anlarında yanlarında görmekten hoşlandıkları insanlar vardır.
Her zaman iyiyimdir ve tek kötü yanım da budur.
Çünkü her zaman iyi olmak kadar kötü bir şey yoktur.
Çünkü her zaman iyi olmak kadar kötü bir şey yoktur.
İnsana saygımı korumak için insanlardan uzak duruyorum.
“Bazı kimseler vardır; başkalarının başarısızlıkları karşısında tuhaf bir haz duyarlar.”
“Her şeyi bilirler; fakat bildikleri şeyler yalnızca dar ve önemsiz ayrıntılardan ibarettir.”
“Dünyaya geldiğine pişman edermiş!
Sen ne bilirsin?”
Sen ne bilirsin?”
"— Nasıl olur?
Demek ikisini birden sevmek istiyorsunuz?
— Ah, evet, evet!
Demek ikisini birden sevmek istiyorsunuz?
— Ah, evet, evet!