En büyük yanılgı," dedi köstebek,
"hayatın mükemmel olması gerektiğidir.
"hayatın mükemmel olması gerektiğidir.
Sence en büyük zaman kaybı nedir?"
"Kendini başkalanyla karşılaştırmak," dedi köstebek.
"Kendini başkalanyla karşılaştırmak," dedi köstebek.
Çok tuhaf değil mi?
Sadece dışımızı görebiliyoruz, oysa hemen her şey içimizde oluyor.
Sadece dışımızı görebiliyoruz, oysa hemen her şey içimizde oluyor.
Sahip olduğumuz en büyük özgürlüklerden biri, olaylara nasıl tepki verdiğimiz.
Daha az korksak nasıl olurduk bir düşünsene
Ama atın da dediği gibi:
"Aslında herkes el yordamıyla ilerliyor.
"Aslında herkes el yordamıyla ilerliyor.
Çocuğun kafasında bir sürü soru var, köstebekse durmadan pasta istiyor. Tilki genellikle sessiz ve hayat onu incittiği için temkinli.
At, hepsinin karşılaştığı en büyük, aynı zamanda da en yumuşak haylu şey.
Bizim gibi onlar da birbirlerinden farklı, hepsinin kendine özgü zayıflıkian var. Kendimi dördünde de görebiliyorum, belki siz de göreceksiniz.
Bizim gibi onlar da birbirlerinden farklı, hepsinin kendine özgü zayıflıkları var. Kendimi dördünde de görebiliyorum, belki siz de göreceksiniz.
At, hepsinin karşılaştığı en büyük, aynı zamanda da en yumuşak haylu şey.
Bizim gibi onlar da birbirlerinden farklı, hepsinin kendine özgü zayıflıkian var. Kendimi dördünde de görebiliyorum, belki siz de göreceksiniz.
Bizim gibi onlar da birbirlerinden farklı, hepsinin kendine özgü zayıflıkları var. Kendimi dördünde de görebiliyorum, belki siz de göreceksiniz.