Bana göre sanatın ifade edemeyeceği hiçbir şey yoktur.
İnsanların trajedilerinde sınırsız bir çirkinlik vardır hep.
Edebiyatta kullandığımız şeyler, gerçek hayatta kullanmaktan vazgeçtiklerimizdir.
Derler ki kadınlar kulaklarıyla, erkekler gözleriyle severmiş.
Ben birisinden çok fazla hoşlandım mı onun adını kimseye söylemem. Onun kimliğinden bir parçayı başkasına teslim etmek gibi gelir bu bana.