Daha da mı ıstırap arıyorsun? Aklın nerde senin?
Asil insanlar için alçakça yaşamak ayıptır.
İdam cezası, kanunlara karşı gelen herkese derhal uygulansa, dünyada bu kadar cani olmazdı.
Geleceğini söyler, ama söylediklerinin hiçbirini yapmaz.