Herkes kendi acısına katlansın.
Dünyanın mantığı böyle...
Dünyanın mantığı böyle...
Ben ne yapmışsam iyi yapmak kastıyla yaptım; muvaffak olamadıysam bunun kabahati niyetimde değildir...
En kötü tarafım da okurken ya da düşünürken bir kenara yazmıyorum.
İnsanın geliştiği felan yok.
Yalnızca kusurlarına alışıyor,
o kadar.
İnsanın geliştiği felan yok.
Yalnızca kusurlarına alışıyor,
o kadar.