Bağlanmazsan, acı çekmezsin...
diyen Budistler haklıymış sanırım.
diyen Budistler haklıymış sanırım.
Birileriyle tanışmaya meraklı değilim, onlarsız da gayet güzel yaşıyorum.
Bazı insanlar yalnızlığı tercih ederler.
Bazı insanlar yalnızlığı tercih ederler.
Sadece yanında ol, akıllıca şeyler söyleme çabasını bir kenara bırak.
Nietzsche'nin de dediği gibi, "Neden'i olan, Nasıl'a katlanır.
Onu tanıdığım için gerçekten çok şanslıyım.