Bey", dedi, "işte o günden beri ben ağlayamam, ağlamak istesem de bilmem ki neden, gözlerimden yaş gelmiyor.
Şişli, 1939
Şişli, 1939
Çığırtkanın adını Nazlı koydum... Bir zamanlar keklik sekişli yosma bir Nazlı da benim ve benim gibi birçok delikanlıların canını yakmıştı!".
Halep,1936
Halep,1936
Bir müddet sonra yanığı da duymamaya başladım; yüreğimi alevini, kızıllığını, yakıcılığını kaybetmişti, koflaşmıştı, bir toprak kül gibi dağıldı. Anladım ki ölüyorum sönmüş kalbimi gömmek için karlı gecenin içine çökmeye hazırlandım ve çöktüm!