Geçmişin sadece hatırlamaktan zevk aldığınız kadarını düşünün.
Aşık olsaydım bundan daha sefil bir körlük içinde olamazdım. Ama aptalca hatam aşk değil gurur oldu.
Beni korkutmaya yönelik her girişim cesaretim daha da arttırır.
Gerçekten sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum daha az insan var. Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.
Aynı kitapları okumadığınıza eminim, aynı duygularla okumadığımıza da eminim.
Doğrusu okumak gibi tatlı şey yok! Başka her şey insanı kitaptan daha çabuk yoruyor!.. Kendi evim olduğu zaman müthiş bir kütüphanem olmazsa mutsuz olurum.
Samimiyet numarası yapmak yeterince yaygın.. her yerde görüyorsun. Ama gösterişsiz, plansız şekilde içten olmak.. herkesin karakterinin iyi yanını alıp daha da iyi yapmak ve kötü yanından bahsetmemek.. sadece sana has.
Çoğu kadın böyle şeyleri sever. Ama benim için hiç cazip değiller. Ben kitap okumayı tercih ederim