Çok acı! İnsan bu hayata bir kez geliyor ve zorunda kaldığını zannettiği şeyler, bu hayatta onu mutlu edecek tek şeyi yapmasına mani oluyor.
Bekliyordu. Her insan gibi umutsuzluk içinde umut yaratıp bekliyordu.
Şu an gülüyorsun ya, o kotanı bir ömür sindire sindire doldurarak yaşayacak ve yolun sonuna geldiğinde hiçbir şeyin tadına varamadan ölüp gideceksin.