İyi olduğunu düşündüğüm şey İyi , kötü olduğunu düşündüğüm şey kötüdür .
Herkes sürekli mutlu olacaksa , bunda kötü olan nedir ki ?
Dünyada neden kötülük vardır ? Neden acı vardır ? Neden iyi insanların başına kötü şeyler gelir ?
İnsanlar ne anlamda birbirlerine eşittirler ? Hayal gücümüz dışında gerçekten birbirimize eşit olduğumuz nesnel bir gerçeklik var mıdır ? İnsanlar biyolojik olarak eşit midirler ?
Tarihin en kesin yasalarında biri de şudur : Lüksler zamanla ihtiyaç haline gelir ve yeni zorunluluklar ortaya çıkar . İnsanlar belli bir lükse alıştıklarında bir süre sonra onu kanıksarlar . Onu yaşamlarında hep bulundururlar ve bir süre sonra onsuz yaşayamaz hale gelirler .
İnsanlar bu kadar hayati öneme sahip bir konuda neden yanlış hesap yapıyorlardı .
Dünya Gezegeni birbirinden farklı pek çok ekosisteme bölünmüştü ve bunların Her birinin kendine özgü hayvan ve bitki türleri vardı . Homo sapines bu biyolojik bolluğa son vermek üzereydi .
Yaşamımızın her anında ne kadar çok eşyanın olduğunu ancak yeni bir eve taşınırken fark ediyoruz .