Çok canın sıkılıyor, değil mi?
Biraz kitap okusan nasıl olur?
Biraz kitap okusan nasıl olur?
Bizler şiddetin gücüne inanan insanlar değiliz! Bizler iyiliğe, sevgiye ve hakka inanıyoruz!...
Yapacak bir şey yoktu, bazı insanlar böyle idi.
Durum ne kadar kötüleşirse o kadar iyidir.
O zaman her şey daha çabuk sona erer!
O zaman her şey daha çabuk sona erer!