Mantığını kaybetmene yol açan şeyler vardır ya da kaybedecek mantığın yoktur
Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda bir anlam bulmak demektir.
Nietzsche’nin sözleriyle; Yaşamak için bir nedeni olan insan her türlü nasıl’a katlanabilir.
İnsan kaderinin acı çekmek olduğunu fark ederse, ıstırabı kabul etmeyi de bir görev olarak benimseyecektir; bu onun tek ve kendine özgü görevidir.
Her kim ki hâlâ yaşıyordur, o halde umutlanmak için hala sebebi vardır.
Mutluluğun peşinden koşulmaz.
O kendiliğinden ortaya çıkmalıdır.
O kendiliğinden ortaya çıkmalıdır.