Mesele şu ki yarın gene yaşamak gerekecek.
İnsan bir kez ölür ve bunun unutulmaz bir an olması gerekir.
Katil değiliz biz. Unutmayın ki yasaktır bu iş. Biz gerekli araç gereci sağlıyoruz ve insanlar başlarının çaresine bakıyorlar. Onların meselesi bu.
Buradan çıkan müşterilere "görüşmek üzere" denmez. "Elveda" denir çünkü bir daha gelmeyecekler.