Sanki öldükten sonra onu bir kez daha öldürmüştük.
Her zaman ölüden yana olmak gerek.
O gün biz kadınların bu dünyada ne kadar yalnız olduğumuzun farkına vardım.
O gün biz kadınların bu dünyada ne kadar yalnız olduğumuzun farkına vardım.
Kötülük dünyada değil,
kişinin yüreğindedir...
kişinin yüreğindedir...