Çekirdeği dağıtmak için gereken enerjiyle, bir atomdan elektron kopartmak için gereken enerjinin oranı, atom bombasının dinamitine göre yıkıcılık oranıyla aynıdır.
Nötronun da içinde kuşkulu bir şeyler döndüğü bilinmektedir.
Biliyor musunuz, benim fizik öğrencilerim de anlamıyorlar.
Çünkü ben anlamıyorum.
Hiç kimse anlamıyor.
Çünkü ben anlamıyorum.
Hiç kimse anlamıyor.