Bazen düşünüyorum da acaba bizler, bir şeyleri kurtarmak için mi seçildik, yoksa çoktan yitirdiklerimizi arayan insanlara mı dönüştük?
Kafeste bir kurt varsa, asıl tehlikede olan onu içeri kapatanlardı.
Birbirlerini görünce anlarlardı, özlemek için tanımak gerekmediğini.
Bugün her şey değişebilir. Ya bir adım ileri ya sonsuza dek geri.