Yenilgi, yenilgim, benim ölmez cesaretim,
Sen ve ben birlikte güleceğiz kasırgayla,
Ve ikimiz mezarlar kazacağız içimizde ölenler için...
Sen ve ben birlikte güleceğiz kasırgayla,
Ve ikimiz mezarlar kazacağız içimizde ölenler için...
Gerçekten biz ikiz kardeşi ey Gece! Çünkü sen ifşa ediyorsun evreni, bende ruhumu.
Bir gün bir korkuluğa şöyle dedim:
"Tarlanda tek başına böyle durmaktan yorulmaz mısın? "
Dedi ki bana: "Korkutmanın hazzı öyle derin, öyle süreklidir ki asla yorulmam."
Bir an düşündükten sonra, "Doğru " dedim, "Bende yaşadım bu hazzı."
Korkuluk cevap verdi: "Sadece, benim gibi, içi saman dolu olanlar bilirler bunu.
"Tarlanda tek başına böyle durmaktan yorulmaz mısın? "
Dedi ki bana: "Korkutmanın hazzı öyle derin, öyle süreklidir ki asla yorulmam."
Bir an düşündükten sonra, "Doğru " dedim, "Bende yaşadım bu hazzı."
Korkuluk cevap verdi: "Sadece, benim gibi, içi saman dolu olanlar bilirler bunu.