Her gülüş bir veda, her mutluluk bir hoşça kal ve her anı benden sana kalan bir azap. Kırık kalbimle sana avuçlar dolusu buruk sevinçler vadediyorum.
O kadar yorgun ve yılgındım ki sanki tüm dünyanın yükünü omuzlarımda taşıyordum.
Bir herkesin gördüğü ben vardım, bir de aynadaki yansıma. Ben en karanlık sırların güzel maskesiydim. Ardımda ne gizlediğimi ben bile bilmezdim çünkü dönüp de arkama bakmazdım.
Beni anlamaya çalışma, anlaşılmazım. Beni çözmekle uğraşma, karmaşığım. Sadece izle. Ben tüm dengeleri tek tek bozarken sen arkamda durarak seyircim ol. Hani olmaz da yine de olursa, küçük bir ihtimal yorgun düşüp tökezlersem beni tutmak için tam arkamda durduğunu bilmeliyim.