Bir çöp kutusuna atıp kurtulacağımız şeyleri içimize sığdırdığımız içindir ruhtaki bozulmalar.
Sevdiğimiz insanlara olan bağlılığımız bağımlılığa dönüştüğünde bir süre sonra bizi zehirlemeye başlar.
Bir yerden sonra pes ediyor insan. Baktı ki olmuyor, bırakıp vazgeçiyor. Çabaları sonuç vermiyorsa sınırları daha fazla zorlamak yerine pes ediyor insan.