Sanki okuduğum her şeyi ona anlatmak için okumuş, yaşadığım her şeyi o bilsin diye yaşamıştım.
Ondan haber almamın imkanı yoktu, istemiyordum da bunu öte yandan. Hayatında birinin olduğunu duymaktan korkuyordum, bunun için erkendi, böyle bir şeyle baş etmek istemiyordum.
Bir insanı sevmekle, onu sevmeyi sevmek gibi bir halin var. Sanki benden kopmaya gücün yetmiyor da ben senden uzaklaşayım istiyorsun.
Beni, sonsuza kadar sürebilecek bir kendini kanıtlama telaşesinde bırakmış, sonra da çekip gitmişti.