Birçok şeyler gibi insanlar da kuyuya benzer.
İçlerinde bozulabiliriz” A. H. Tanpınar
İçlerinde bozulabiliriz” A. H. Tanpınar
Herkes o kadar birbirinin aynısı ki, gelenler gidenleri ya da gidenler gelenleri aratmıyor. Galiba bu yüzden, kalabalığın yalnızlıktan bir farkı yok.
...mutluluk denen haltın iyilikle alakası olmadığını o zaman anladım.
Malumunuz, ölüler yokluklarıyla var olur, anılarla yaşar.
Velhasıl hayat beklemiyor, beklemek gibi bir derdi de yok. Biz onu anlayana kadar gelip geçecek.
İnsan en azından kendisi için harekete geçmeli, öyle değil mi? Bulunmayı beklememeli..