Hayat dediğiniz nedir ki?Eninde sonunda hepimiz ölmeyecek miyiz? Bari yaşam süremizi şerefli emellerle dolduralım da, yaşadığımıza değsin.
Her akıllı genç, ekmek elden - su gölden geçen öğrencilik yıllarının uzun tutulması aslında çok keyifli bir iş olduğunu bilirdi. Eğitim biter bitmez, bir erkeğin sırtına yüklenecek askeri görevini, sonra da evlenip çoluk çocuğa karışma ve artık ölünceye kadar aile denen yükü, tüm sorumluluklarıyla sırtında taşıma faslını mümkün olduğunca uzağa atmanın en emin yolu uzun tahsildi.
Türk gibi davranmak dediniz, bu nasıl oluyor merak ettim? Bir Türk nasıl davranır? Çok çay içer mesela. Çayına süt koymaz.
Baba sevgisine ve ilgisine ihtiyaç duyduğuma göre, belki de derin bir yalnızlık içindeyim.
İnsan kendi hayatı mevzubahisken, sadece kendini düşünmeli. Yoksa kurtulamaz.
Koskoca yeryüzünde insanoğlunun birbirine eziyet etmeden yaşayacağı bir köşe bulanamaz mı acaba?