Ve dünya sadece benim kabul ettiğim iyi insanlardan oluşacak.
Ve bir gün insanlar anlayacak "bunu yapmam benim ölümüme sebep olur" diyecekler.
O şeytanlar kalp krizinden ölürlerken masum insanların hastalıkları da iyileşmiş olacak.
Bir gerizekalı bile şeytanların öldürüldüğünü anlayacaktır.
Dünya'daki tüm şeytanları bu deftere yazarak ayıklıyorum ve hepsi de kalp krizinden ölüyor.
Eğer bunu yazmazsan basit olarak kalp krizinden ölüyorlar, bu da ölüm defterinin en harika şeyi ryuk.
Ama bunun yanında ölüm şekillerini belirtmemişsin, acı çekiyorlar diye mi?
Geceleri uyumadım ve 5 günde 4 kilo verdim.
Gerçekten işe yararsa ben bir katil mi olacağım?
Bu günlerde bir shinigami olmak çok sıkıcı, ya uyuyoruz ya da kumar oynuyoruz.
defterine bir kaç isim yazınca çalışkan inek diye sana gülüyorlar.
defterine bir kaç isim yazınca çalışkan inek diye sana gülüyorlar.
Bir kere bu defter dünya'ya düşerse o dünya'ya ait demektir.
Bazı şeyleri görmek, yapacağım hareketler için kendime güven kazanmamı sağlıyor.
ben çoktan ölüm defterinin gerçekliğini kabul ettim fakat...