Ne diyor Michel de Montaigne: “Bana doğru gibi gelen bir şey yoktur ki aynı zamanda yanlış gibi de gelmesin.”
Kardeşler, ne olursanız olun, yeter ki düzgün insan olma vasfını yitirmeyin!
Mustafa Kemal Atatürk bu ülkede aydınlığın, direnişin, bağımsızlık ruhunun, yurtseverliğin ve çağdaşlığın simgesi oldu.
Ne mutlu ona!
Ne mutlu bize.
Ne mutlu ona!
Ne mutlu bize.
Bunca kazık yedin, yine insanın içinde iyilik vardır, diye düşünüyorsun.
Etrafa bir bak.
Herkes çakal gibi…
Etrafa bir bak.
Herkes çakal gibi…
Bazen insanın gerçekten içi yoruluyor.