Bazı insanlar için nefret, yaşamaya devam edebilmeleri için gereken tek şeydir.
Başkalarına sadece iyi tarafını göstermek ne büyük bir yük olmalıydı.
Felaket her zaman kötü değildir. Hoş felaketler de vardır. Yaşamak tam da böyle birşeydir.