Ansızın kendimi açık denizde buldum ama buna hiç hazır değildim.
İyi de buna hazır olan var mıdır ki?
İyi de buna hazır olan var mıdır ki?
Ruhun gerçekten karanlıklar içine düştüğü gecede saat daima sabahın üçüdür.
Hiçbir belirti göstermeksizin, hatta hiçbir şey hissetmeden, kendimi yok olmuş gibi hissediyor, beni çevreleyen her şeyden kopuyordum ama aynı zamanda tüm duyularım keskinleşiyordu.
Zaman öldürmek. Ne aptalca bir tabir. Zamanı öldürmemize falan gerek yok, o zaten bize ihtiyaç duymadan geçip gidiyor.