Kendim hakkinda bir şey daha öğrendimi
Ben, KAHRAMAN tiplerden değilim. Sakın yanlış anlamayın, böyle tipler iyi ki varlar dünyanın BENİM gibi çocuklara da ihtiyar.
Ben, KAHRAMAN tiplerden değilim. Sakın yanlış anlamayın, böyle tipler iyi ki varlar dünyanın BENİM gibi çocuklara da ihtiyar.
insanlar bundan 500 milyon yıl sonra da dünyada var olmaya devam edecekse, bu, HAYATTA KALMANIN bir yolunu bulan Greg
Heffley'ler sayesinde olacak.
Heffley'ler sayesinde olacak.
KENDİMİ kurtarmak ile KUKLA arasında bir seçim yapmam gerektiğini anladım. Tabii hiç de zor bir seçim olmadı.
Kendim hakkinda bir şey daha öğrendimi
Ben, KAHRAMAN tiplerden değilim. Sakın yanlış anlamayın, boyle tıpler ıyı kı varlar ama dünyanın BENIM gibi çocuklara da ihtiyacı var.
Ben, KAHRAMAN tiplerden değilim. Sakın yanlış anlamayın, boyle tıpler ıyı kı varlar ama dünyanın BENIM gibi çocuklara da ihtiyacı var.
Sanırım HEPİMİZ burada olduğumuz için aşırı
şanslıyız, çünkü bugünkü noktaya gelebilmemiz.
için insanlar ÇOK sıkıntı çekmişler.
şanslıyız, çünkü bugünkü noktaya gelebilmemiz.
için insanlar ÇOK sıkıntı çekmişler.
Okulda, 10.000 yıl önce gezegenin yarısının kocaman bir buz tabakasıyla kaplı olduğunu öğrendik. ONU bile atlattıysak, sanırım bir daha sırtımız yere GELMEZ.
Mahallemde bir sürü çocuk olmasına rağmen
hiçbiriyle arkadaş olduğumu hayal edemiyorum.
ZATÉN Rowley için bir istisna yapmışım gibi
geliyor, bundan sonraki seçenekler sadece daha kötü olur.
hiçbiriyle arkadaş olduğumu hayal edemiyorum.
ZATÉN Rowley için bir istisna yapmışım gibi
geliyor, bundan sonraki seçenekler sadece daha kötü olur.
AMA şikayetşi değilim, şünkü hayatta kalmışlar ve onların sayesinde bugün BEN varım. Keşke beni görebilselerdi de yaptıkları onca fedakarlığa
DEĞDİĞİNİ anlasalardı.
DEĞDİĞİNİ anlasalardı.
Çözüm her ne olursa olsun, kilit noktası kesin
TEKNOLOJİ olacak.
TEKNOLOJİ olacak.
Bu iklim karmaşasından kurtulmayı başarırsak, muntemelen bu BENİM kuşağımdan BİRİ sayesinde olacak. Bu nedenle AKILLI çocuklara hep iyi davranıyorum.