Her insan kendi hayatının başrolünde oynuyor.
Bu dünyada nereye gitsen doğanın güzelliği ve insanoğlunun zalimliği karşına çıkıyor.
Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun?
Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!
"Peki, sen ne görüyorsun bakalım?"
İnsan, sadece insan.
Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan.
Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!
"Peki, sen ne görüyorsun bakalım?"
İnsan, sadece insan.
Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan.
Acaba yoksullar zenginlerden daha mı çok hastalanıyorlardı, yoksa nüfusları daha çok olduğu için mi hastaneleri dolduruyorlardı?
Haklı olanı güçlü kılamadığımız için güçlü olanı haklı kılıyoruz...
Savaş kararı alan liderler
Kendileri sıcak ofislerinde bir imza atıyor ,bir damla bile kan görmeden yaşıyorlar.Ama bombardımanlarda yüzbinlerce kadın ve çocuk ölüyor.Başkanın suçu yok ,emir kulu pilotun suçu yok o zaman suç kimde abi ?Bu insanları basılan bir düğme mi öldürüyor ?
Kendileri sıcak ofislerinde bir imza atıyor ,bir damla bile kan görmeden yaşıyorlar.Ama bombardımanlarda yüzbinlerce kadın ve çocuk ölüyor.Başkanın suçu yok ,emir kulu pilotun suçu yok o zaman suç kimde abi ?Bu insanları basılan bir düğme mi öldürüyor ?
“ Yanımda olmanı istiyorum ” diyemediğim için “ bu yağmur içimi ıslatıyor ” dediğimi nasıl anlamaz ?Düpedüz “ sarıl bana ” dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır ?
Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor. Ancak karnı tok, beyni boş insanlardan çektiğimiz kadar hiç kimseden çekmedik...
Bir kez daha, tanıdığımı sandığım insanları hiç tanımamış olduğumu anladım.