Öyle olur çünkü, aklı başka yerdeyken, bir an önce ne olup bittiğini öğrenmek isterken ne yiyeceğinin önemi kalmaz.
Yine de insan hayal kırıklığına uğruyor tabii. Bir ilişkiye başlarken her şey çok güzel olacak sanıyorsunuz. Sonra bir bakmışsınız kafese konmuşsunuz.
Sen ne olursa olsun bozma kendini. Etraf her zaman kötüdür, seni kışkırtmak için ne söylerlerse söylesinler.
Her şey aleyhinize bir delil olarak kullanılabilir, az konuşacaksınız her zaman.