Nedenini tam açıklayamasam da kendimi yorgun ve öfkeli hissediyordum, kurallarını anlamadığı bir oyuna katılmaya zorlanan biri gibiydim. Oradayken, orada olmayayım da nerede olursam olayım diye hissetmiştim.
Sonra sen geldin,o kahrolası binadan düştün ve elimi tuttuğun ilk anda içimde bir şeyler oldu. Birden konuşmak istediğim biri vardı karşımda. Nasıl hissettiğimi anlayan biri. Gerçekten, gerçekten anlayan.