Zaten bizde kötü bir âdettir, her ne iş olursa dışarıdan mütehassıs getirilir, bu fakir memleketin parası çarçur edilir.
Rica ederim, şu alaturkalığı bırakalım. Başımıza ne geldiyse hep bu alaturkalıktan geldi.
Nam dediğin, şan dediğin gelir geçer; geride insanın kendi kalır.
Fikre karşı fikirle mücadele etmeliyiz.
Çok korkuyorlar yahu… Sosyalizm dedin mi heriflerin bacakları titriyor.
Denize düşen yılana sarılır gibi, kim sosyalizmle mücadele edeceğim dese parayı savuruyorlar.
Denize düşen yılana sarılır gibi, kim sosyalizmle mücadele edeceğim dese parayı savuruyorlar.
Bu sosyalistler bir kere, “dalavere yok” diyorlar, “sömürme yok” diyorlar, “başkalarının sırtından geçinmek yok” diyorlar, efendime söyleyeyim, “sosyal adalet, filan…” diyorlar.
Bak sen şu verem mikroplu bozuk inek sütü emmiş insan evlatlarına…
Herhangi bişeye gülüyorsam, ağlayamadığım içindir.
Eski karısını boyanıyor diye boşadı, şimdi boyasızından halis güzel arıyor.
Bizim bütün işlerimiz işte böyle baştan savmadır.
Ben, evimde karga beslerim.
Benim hobim de kargaları ehlileştirmek.
Benim hobim de kargaları ehlileştirmek.
Hayatımda aşksız geçen saniyeleri yaşanmamış sayarım.
Ne zaman ki mezardaki insan, yattığı yerden doğrulmak ister de, başı tabut kapağına çarpar, işte ancak o zaman "Yaa... demek ben ölmüşüm!" der.
Köyde okuryazarımız bulunmadığından heçbir efendisi, beyi yoktur köyümüzün; hep ağa diye çağrılırık.