Eğer karanlıkta kalanlar ışığı reddediyorsa bu onların ışığa ihtiyaç duyduğunun en büyük göstergesi değil midir?
Anılar aniden hatırlandıkları zaman insanın içini sızlatır.
Size herhangi bir nedenle hesap vermek durumunda olduğumu sanmıyorum.