En önemli sağlık sorunu ise insanların birbirine güvenini kaybetmesidir.
Madem insan doğdum, olabileceğim en iyi insan olmalıyım.
Bir kitap, bir roman, bir hikaye, bir şiir okuduktan sonra okuduklarımız aklımızda kalmasa bile asla aynı insan olmayız.
Biliyor musunuz, kendimi sürekli ihmal etmişim.
Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil.
Ben onlar sayesinde "ben" oldum.
Ben onlar sayesinde "ben" oldum.