Şahsen geride HİÇ para bırakmamayı planlıyorum.
Elde avuçta ne varsa harcayacağım ki
kimseye
uğruna kavga edecek bir şey kalmasın.
Elde avuçta ne varsa harcayacağım ki
kimseye
uğruna kavga edecek bir şey kalmasın.
Eğer herkes ölmeden hemen önceki hali gibi
görünüyorsa, cennet herhalde huzurevinden pek de farklı değildir.
görünüyorsa, cennet herhalde huzurevinden pek de farklı değildir.
Şunu söyleyeyim: Yaşayabildiğim kadar
yaşamak
istiyorum. Ama SONSUZA KADAR değil.
yaşamak
istiyorum. Ama SONSUZA KADAR değil.
Bunda nohut var mı acaba ?
Çünkü benim nohuta biraz alerjim var.
Çünkü benim nohuta biraz alerjim var.
Öldükten sonra bize ne olduğuyla ilgili pek
çok sorum var. Mesela öbür dünyada nasıl
GÖRÜNDÜĞÜMÜZÜ merak ediyorum.
çok sorum var. Mesela öbür dünyada nasıl
GÖRÜNDÜĞÜMÜZÜ merak ediyorum.
Bir yerde okumuştum: Eskiden kral ve
firavunları servetleriyle gömüyorlarmış.
Herhalde o zamanlar eşyaları öbür dünyaya
YANINDA götürebileceğini sanıyorlardı.
firavunları servetleriyle gömüyorlarmış.
Herhalde o zamanlar eşyaları öbür dünyaya
YANINDA götürebileceğini sanıyorlardı.
Umarım ölmeden önce çok BİLGECE bir şey
söylerim de mezar taşıma yazarlar.
Ama muhtemelen çok APTALCA bir şey
diyeceğim ve onu yazacaklar.
söylerim de mezar taşıma yazarlar.
Ama muhtemelen çok APTALCA bir şey
diyeceğim ve onu yazacaklar.