Kimse kolay kolay "sevmiyorum" diyemeyeceğine göre amaç daha baştan aldanmaktır zaten.
Aldanan insan sayısı, aldatan insan sayısından daha az olsaydı, aldatma sanatı da bir süre sonra rafa kaldırılırdı.
Eğer bir politikacı bir konuda açık bir taraf seçmeye zorlanırsa, gerçekle ilgisi olsun ya da olmasın, işine en çok gelen tarafı seçer.
Eğer bir sahtekar amacına ulaşabiliyorsa bu genelde kurbanın davranışlarıyla sağladığı kolaylıktan kaynaklanır: Aptallık ve açgözlülük bir ahenk içinde çalışır...
Aldatma, toplumumuzda yaygın bir eylemdir.