Paralel evrende aynı yaratılış koduna sahip bir kişinin erkek ve kadın versiyonunun birbirine aşık olması kendisine aşık olması mıdır? Aynı yaratılış koduna sahip olmak aynı ruha sahip olmak anlamına mı gelir? Biz yaratılanı mı severiz yoksa ruhunu mu?