Geceleri yatağa uzanır ama uyuyamazdım. Nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma ama sonunda yine kendimden nefre ederdim.
“İnsan bazen yaşamak için değil, kaybettiklerine dayanabilmek için nefes alır. Çünkü bazı acılar geçmez; insan sadece onlarla yaşamayı öğrenir.”
- Yaşamak
>
- Yaşamak
>
İnsanların unutmaması gereken dört kural vardır:
"Yanlış söz söyleme,yanlış yatakta uyuma,yanlış eşikten girme,elini yanlış cebe atma.
"Yanlış söz söyleme,yanlış yatakta uyuma,yanlış eşikten girme,elini yanlış cebe atma.
Yaşamın her şeyi kapsaması gibi, yaşamak da hayatı olduğu gibi kucaklar. Doğumları ve ölümleri, mutsuzlukları ve umutlarıyla..