Yönetilenler ve yönetenler değil, yalnızca insanlar olacak.
Yasaklanmış kitapları okuyan insanları hala vurmuyorlar mı?
Bir insan tüm dünyayı ele geçirmiş ama bu uğraşı sırasında ruhunu yitirmişse ne kazanır ki?
Tanrım, bir kitap okudular diye durmadan konuşuyorlar.
Sana şunu söyleyeyim; bir devlet, ancak lideri kadar iyidir.