Esasen , öfkenize sebep olan şahsı öldürmeseniz de yıllar boyunca öfkeden kudurup durabilirsiniz . Bu durumda kimsenin canını yakmış sayılmazsınız ama yine de kendinize zarar verirsiniz . O yüzden bir tanrının emri değil de kendi çıkarınız doğrultusunda öfkenizin üstesinden gelmeniz gerekir . Öfkeden tamamıyla kurtulursanız , iğrenç düşmanınızı öldürerek elde edeceğinizden çok daha büyük bir huzura kavuşursunuz .
Terörizm insanlığın marjinal ve zayıf bir kesminin silahı . Peki nasıl oldu da böylesi bir şey küresel siyasete yön verir hale geldi ?
Şimdi karşımızdaki en büyük zorluklar ve seçimler neler ? Nelere dikkat etmeliyiz ? Çocuklarımıza neleri öğrenmeliyiz ?
Yerli yersiz bilgi yağmuruna tutulan bir dünyada net olmak güç demektir .