Bir insanın gerçek değeri, sahip olduğu şeylerle değil, sahip olduklarını kaybettiğinde geriye ne kaldığıyla ölçülür. Bizler eşyaların sahibi değil, emanetçisiyiz. Ruhun tek mülkiyeti, yolculuğu boyunca biriktirdiği sevgi ve bilgeliktir.
Benim önerim,
Mesajın tadını çıkartman,
sana iyi geleni yudumlaman
ve geri kalanı tükürmen.
Dünyanın yasası da bu değil mi zaten?
Mesajın tadını çıkartman,
sana iyi geleni yudumlaman
ve geri kalanı tükürmen.
Dünyanın yasası da bu değil mi zaten?