İşin kötü yanı, unutması söylenen her şeyi her zaman unutamıyordu.
Kendi hayatını kaybedip mucizevi biçimde onun hayatının içinde tekrar bulmak gibi bir şeydi.
Ben hayal kurmam. Bir şeylerin ötesine bakıp boşluğu gören insanlardan değilim.
Hepimiz lanetliyiz," dedi, "ama bazılarımız gözlerimizdeki bağı çözdük ve görülecek bir şey olmadığını gördük. Bu bir tür kurtuluş.
Gerçek bir dâhi, gelişmemiş bir zihne bile bir düşünceyi aktarabilir.
sence bazı insanların karşılaşması alın- yazısı değil mi, ortak yönleri yüzünden filan yani?
Hiçlikle hiçbir ilişkiyi kabul etm eyerek Hiçliği tanırız.
Bizim durumumuz sadece görünüşte farklıydı. Eminim mutsuzluk aynıydı.
Geri dönmek isteyenler ölüler mi, yoksa yaşayanlar mı onların geri dönmesini istiyor, asla bilemezsiniz.
Kızgınlık, oyuncağını kaybeden çocuklar içindir. Ben kadınımı kaybettim.
Ama insan delicesine sevdiği birinin yerine başka birini nasıl koyar?